عرضه توانمندی های بخش پایین دستی پتروشیمی در نمایشگاه ایران پلاست

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: عرضه توانمندی های بخش پایین دست و صنایع تکمیلی یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه ایران پلاست است که به طور قطع محقق می شود.

به گزارش فرینا، سیدامید شهیدی نیا در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در گفتگو با خبرنگار نیپنا با اشاره به اینکه استقبال خوبی از این نمایشگاه شده است و نمایشگاه امسال رویداد موفقی است افزود: عرضه توانمندی های بخش پایین دست و صنایع تکمیلی یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه ایران پلاست است که به طور قطع محقق می شود.
شهیدی نیا گفت: تولیدات جدید در فیلدهای مختلف در نمایشگاه ایران پلاست نشان از تحرک صنایع پایین دست و تکمیلی دارد.
وی ادامه داد: معرفی توانمندی ها و ارتقای ارتباط تولیدکنندگان با منابع بالادست به منظور تأمین خوراک فرصتی است که در این نمایشگاه ایجاد می شود.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تصریح کرد: آگاهی از تحولاتی که در بخش بالادست و میانی صنعت پتروشیمی روی می دهد که می تواند زمینه ساز توسعه سرمایه گذاری ها در بخش تکمیلی و پایین دست باشد نیز از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه ایران پلاست است.
شهیدی نیا با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان و استارتاپی می توانند نقش بسیار کلیدی در صنعت پتروشیمی داشته باشند، اظهار کرد: با استفاده از توانمندی این شرکت ها می توان صنعت پلاستیک را از چارچوب سنتی خارج کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: شرکت های شتاب دهنده و دانش بنیان کارهای بسیار خوبی در زمینه توسعه صنعت انجام داده اند و کمک زیادی می توانند به صنعت پتروشیمی کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو