1 / کیش میزبان عبدالناصر همتی و مرتضی بانک

عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی و مرتضي بانك مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امروز (پنجشنبه) به منطقه آزاد کیش سفر می کنند. 

به گزارش فرینا، هدف از این سفر دو روزه، بررسی و رفع موانع و مشکلات پیش روی فعالین اقتصادی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است.
بازدید از ترمینال در حال ساخت فرودگاه بین المللی کیش و نشست مشترک بانک مرکزی با مدیران عامل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مسئولین دبیرخانه شورایعالی از برنامه های روز اول سفر عبدالناصر همتی به جزیره کیش است.
رییس کل بانک مرکزی به همراه مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در دومین روز از سفر خود از واحدهای تولیدی شرکت دانش بنیان آرمانی رویال تکنولوژی کیش «تولید کننده ایمپلنت ستون فقرات»، گروه صنایع چوب کیش با برند تجاری کیش چوب «تولید کننده صنایع چوبی و کابینت و ...»، شرکت مهان مد میمه کیش «تولید کننده تجهیزات پزشکی و دارویی یکبار مصرف بیماران دیالیزی» و همانندساز بافت «توليدکننده انواع بيوايمپلنت استخواني، قلبي عروقي و تاندون _ ليگامان» بازدید می کند.
همچنین نشست با فعالین اقتصادی منطقه آزاد کیش از دیگر برنامه های عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی و مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این سفر دو روزه است.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو