اجرای آثار همایش تئاتر خیابانی دفاع مقدس در منطقه آزاد ارس

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، گفت: آثار نخستین همایش استانی تئاتر خیابانی دفاع مقدس در نقاط مختلف منطقه آزاد ارس در حال اجراست.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده با اعلام این خبر، گفت: منطقه آزاد ارس میزبان 8 اثر راه یافته به دور نهایی نخستین همایش استانی تئاتر خیابانی دفاع مقدس است. 
داداش زاده تاکید کرد: اجرای این آثار از دیروز در منطقه آزاد ارس آغاز شده و امروز عصر نیز ادامه خواهد داشت. 
وی افزود: دیروز، چهارشنبه 3 مهر 98 دو اثر قرار ملاقات از مرند و حسین به روایت دیگر از تبریز در مرکز خداآفرین منطقه آزاد ارس در معرض دید مردم و گردشگران این منطقه قرار گرفتند. 
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس خاطرنشان کرد: امروز، پنجشنبه 4 مهر نیز 6 اثر دیگر در جلفا به اجرا درخواهد آمد. 
داداش زاده اظهار کرد: بر همین اساس 2 اثر عتیقه و گلوله بس است از سردرود، راس ساعت 17 در پارک کوهستان این شهر اجرا می شوند. 
وی در مورد دیگر اجراهای امروز نیز عنوان کرد: همچنین دو اثر برادرم عباس و به وقت شام از بناب، اثر نمایشی همسایه از اهر و اثر نقل خاطرات از تبریز نیز از ساعت 17 در پارک جنگلی در معرض دید علاقمندان قرار خواهند گرفت. 
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس در بخش دیگری از صحبت های خود، گفت: تعداد 15 اثر برتر به نخستین همایش استانی تئاتر خیابانی دفاع مقدس ارسال شده بود که از بین این آثار 8 اثر برای اجرای عمومی در نظر گرفته شده است. 
داداش زاده افزود: منطقه آزاد ارس و تبریز شهرهایی هستند که در هفته دفاع مقدس از این آثار برگزیده میزبانی می کنند. 
گفتنی است، نخستین همایش استانی تئاتر خیابانی دفاع مقدس توسط دفتر تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان شرقی و با مشارکت سازمان منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو