بهسازی و تجهیز مدارس ارس برای سال تحصیلی جدید با بودجه 2 میلیارد ریالی

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از تجهیز و بهسازی عمرانی مدارس ارس برای سال تحصیلی جدید با صرف بودجه 2 میلیارد ریالی از سوی سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده با اعلام این خبر گفت: دانش آموزان منطقه آزاد ارس، سال جدید تحصیلی را از هفته گذشته در حالی آغاز کردند که مدارس این منطقه با بودجه اختصاص یافته توسط سازمان منطقه آزاد ارس تجهیز و بهسازی عمرانی شده است.
داداش زاده افزود: امسال حسب دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، یک میلیارد ریال به امور عمرانی مدارس جلفا تخصیص یافت که برخی از اقدامات عمرانی مورد نظر به پایان رسیده و برخی دیگر در حال انجام است.
وی اظهار کرد: همچنین یک میلیارد ریال نیز به مدارس محدوده خداآفرین تخصیص یافته است که با نظر مدیریت مرکز هزینه می شود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس در زمینه اقدامات صورت گرفته برای آماده سازی مدارس ارس در سال جدید تحصیلی، خاطرنشان کرد: رنگ کاری کلاس ها، تعمیرات اساسی سیستم های گرمایشی، تعویض و تعمیر درب های کلاس ها، رنگ کاری دروازه های ورودی، تنظیفات محوطه و نقاشی های دیواری از جمله امور انجامی در مدارس است که با اولویت بندی نیازهای هر مدرسه توسط اداره آموزش و پرورش، انجام می شود.
داداش زاده در بخش دیگری از صحبت های خود، تصریح کرد: منطقه آزاد ارس در سال‌جاری با مشارکت 10 میلیارد ریالی به دنبال تکمیل و احداث هنرستان شاهمار است.
وی گفت: احداث این هنرستان به دلیل مشکلات اعتباری نوسازی مدارس آذربایجان شرقی متوقف شده بود اما با مشارکت سازمان منطقه آزاد ارس شاهد این خواهیم بود که هنرستان شاهمار در ماه های آتی افتتاح شود.

گزارش تصویری را اینجا ببینید.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.