رییس اداره ایمنی و آتش نشانی سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد:

590 مامویت موفق امداد و نجات ارس در یک سال گذشته

رییس اداره ایمنی و آتش نشانی سازمان منطقه آزاد ارس گفت: آتش نشانی و امداد و نجات سازمان منطقه آزاد ارس در بازه زمانی یک سال گذشته 590 ماموریت موفق در حوزه های مختلف را به انجام رسانده است.

به گزارش فرینا، مهدی جلالی افزود: آتش نشانی و امداد و نجات سازمان منطقه آزاد ارس 590 عملیات موفق خود را در حوزه های حریق، امداد و نجات و خدماتی به انجام رسانده اند. 
جلالی تصریح کرد: در بازه زمانی یک ساله 104 مورد حریق در محدوده منطقه آزاد ارس اتفاق افتاده است که با اقدام قاطع آتش نشانی و امداد و نجات ارس، موفق به اطفای حریق در کمترین زمان ممکن و با کمترین خسارت شده ایم.
وی افزود: عملیات امداد و نجات بیشترین میزان فعالیت سالانه این مرکز را به خود اختصاص داده است و با توجه به کوهستانی بودن منطقه و حضور بالای گردشگران در ایام مختلف سال، موفق به انجام 403 مورد عملیات موفق امداد و نجات بودیم. 
رییس اداره ایمنی و آتش نشانی سازمان منطقه آزاد ارس اظهار کرد: 83 مورد عملیات خدماتی نیز حسب نیاز و درخواست ارس‌وندان در بازه زمانی مهرماه 97 تا مهر 98 به انجام رسیده است. 
جلالی با اشاره به فعالیت های آموزشی این مرکز، تاکید کرد: در بازه زمانی یک سال گذشته 26 دوره آموزشی در مرکز آتش نشانی و امداد و نجات سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شده است. 
وی افزود: 2686 نفر در این دوره ها شرکت کرده و آموزش های لازم را در حوزه های مختلف کسب کرده اند. 
رییس اداره ایمنی و آتش نشانی سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به وظیفه این مرکز مبنی بر ارائه خدمات به واحدهای صنعتی، تجاری و انبارهای منطقه آزاد ارس، گفت: 1005 مورد بازدید ایمنی از شرکت ها، مجتمع های تجاری و انبارها و 505 مورد تایید ایمنی شرکت ها، مجتمع های تجاری و انبارهای مستقر در منطقه نیز بخشی از عملکرد یک ساله امداد و نجات سازمان منطقه آزاد ارس است. 
جلالی در پایان گفت: آتش نشانی و امداد و نجات منطقه آزاد ارس با به روزترین تجهیزات اطفای حریق، جدیدترین ماشین آلات مورد نیاز امداد و نجات و نیروهای آموزش دیده و ماهر، در تمام طول سال آماده ارائه سریعترین و بهترین خدمات به ارس‌وندان، گردشگران و سرمایه گذاران منطقه آزاد ارس است.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو