اقدامات رفاهی در دو سوی مرز شلمچه فراهم است

دبیر ستاد اربعین منطقه آزاد اروند از اقدامات انجام شده در دو بخش عراقی و ایرانی مرز شلمچه جهت رفاه حال زوار اربعین خبر داد.

به گزارش فرینا؛ محمد نظارت در نشست خبری برگزاری پیاده روی اربعین با بیان اقدامات انجام گرفته در دو بخش عراقی و ایرانی مرز شلمچه جهت رفاه حال زوار اربعین حسینی، در جمع  اهالی رسانه گفت:  امسال ۴۴ گیت برای عبور زائران در بخش ایرانی و عراقی شلمچه پیش بینی شده است.

نظارت افزود: از جمله  اقدامات انجام گرفته در بخش عراقی مرز شلمچه می توان به نصب داربست، سایه بان، بهبود روشنایی محوطه، نظافت و آب رسانی و پارکینگ خودروها، آبرسانی و برق رسانی به تاسیسات ایرانی مستقر در بخش عراقی شلمچه اشاره کرد.

وی همچنین از استقرار  ۲۴ گیت برای عبور زائران ایرانی و ۱۶ گیت برای عبور افراد خارجی در بخش ایرانی شلمچه خبر داد و تصریح کرد: در بخش عراقی شلمچه نیز ۲۰ گیت  به صورت مشترک برای عبور زائران در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد اربعین منطقه آزاد اروند افزود: خدمات دهی به زائرین  که از ابتدای ۵۵ هکتاری تا پشت گیت های پایانه مسافری توسط سازمان منطقه آزاد اروند ارائه می شود، تا یک هفته پس از اربعین نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

نظارت عنوان کرد: امسال با  آماده سازی پارکینگ ۶۰ هکتاری، شاهد افزایش ظرفیت پارکینگ خودروها در مرز شلمچه خواهیم بود.

 

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو