تحقق وعده مدیرعامل منطقه آزاد قشم در 72 ساعت/ مدرسه هنگام بهسازی شد

نواختن زنگ مهر سال 1398 در مدرسه ابتدایی جزیره هنگام، نه تنها سرآغاز فصل علم آموزی، بلکه آغازگر ایجاد تغییر، نوسازی و تجهیز این مدرسه بود که با درایت رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم پس از بازدید از این فضای آموزشی و دستور مستقیم وی در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی سازمان و با هدف به روزرسانی فضای فیزیکی و امکانات سخت افزاری مدرسه، در کمتر از 72 ساعت محقق شد.

به گزارش فرینا، مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم و نماینده سازمان در امور توسعه گردشگری جزیره هنگام، گفت: در آیین نواختن زنگ مهر امسال در مدرسه هنگام، دانش آموزان با توجه به برخی از کمبودها و نارسایی ها در امکانات مدرسه، خواستار بازدید مدیرعامل منطقه آزاد قشم از فضای مجمتع آموزشی هنگام شدند، که وی سه روز پس از آگاهی از این درخواست، با حضور در جزیره هنگام و مشاهده مشکلات اعلام شده، دستور نوسازی و تجهیز این مدرسه را صادر کرد.
سیدمحمد امین جعفری افزود: خرید 6 دستگاه کولر گازی برای پنج کلاس و دفتر مدیریت این مدرسه یکی از دستورات مدیرعامل بود که به صورت آنی اجرا شد.
جعفری ادامه داد: پیش از این دانش آموزان به دلیل نبود امکانات سرمایشی مجبور بودند از دو کلاس به صورت مشترک استفاده کنند که این موضوع چالش های زیادی پیش روی آنان قرار داده بود.
به گفته جعفری علاوه بر تجهیز امکانات سرمایشی، بازسازی کلاس ها با انجام رنگ آمیزی دیوارها و نصب پرده نیز محقق شد.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم، اصلاح فضای فیزیکی مدرسه به منظور افزایش ضریب امنیت دانش آموزان را از دیگر اقداماتی خواند که در راستای بهسازی این مدرسه انجام شده است.
وی از تلاش کارکنان مدیریت منطقه ویژه اقتصادی قشم در اجرای دستورات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم که نگاه ویژه ای به حوزه آموزش و پرورش دارند قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با ایجاد تعامل بین دستگاه های شهرستان قشم، دانش آموزان جزایر هنگام، لارک و قشم در شرایط ایده آل تحصیل کنند.
در ادامه مدیر مدرسه هنگام بیان کرد: کمبود امکانات و تجهیزات در این مدرسه و استفاده مشترک از چندکلاس محدود موجب ایجاد مشکل در تحصیل دانش آموزان بود.
جعفر باقرزاده گفت: پس از تجهیز و بازگشتن کلاس های درس به مدار آموزش هم اکنون کلاس ها به صورت مجزا برگزار می شود و دانش آموزان در آرامش بیشتر به تحصیل می پردازند.
باقرزاده با تشکر از رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم که با همت مضاعف و نگاه ویژه به دانش آموزان و حوزه آموزش و پرورش در مدت کوتاه مشکلات این مدرسه را برطرف ساختند؛ ابراز امیدواری کرد مشکلات جزیی باقی مانده نیز به زودی توسط دستگاه های مسئول از جمله آموزش و پرورش برطرف گردد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو