شیراز و اهواز مسیرهای بعدی پروازهای پیام

توسعه پروازها از فرودگاه بین‌المللی پیام البرز در حالی به سرعت در حال انجام است که مسیر شیراز و اهواز نیز به پروازهای این فرودگاه اضافه می شود.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، بخش مسافری فرودگاه بین المللی پیام البرز، همزمان با تاسوعا حسینی با عزم جدی دولت تدبیر و امید و مسئولان استانی به مقصد مشهد مقدس و بالعکس فعالیت خود را از سرگرفت و روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته این پروازها از مبدا کرج به مشهد مقدس و بالعکس انجام می شود.
در ادامه توسعه پروازها از این فرودگاه، مسیر کیش به کرج و بالعکس نیز به مجموع پروازها از فرودگاه بین المللی مسافری پیام افزوده که روز سه شنبه شانزدهم مهرماه این پرواز انجام شد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه مسافری پیام البرز در حاشیه آغاز دومین سری از پروازهای این فرودگاه به مقصد کیش اظهار داشت: با حمایت‌های صورت گرفته از سوی وزیر راه و شهرسازی و استاندار البرز، دومین سری از پروازهای فرودگاه پیام که به مقصد کیش است با موفقیت انجام شد.
این پرواز هم اکنون سه شنبه صبح‌ها به صورت رفت و برگشت با یک ایرلاین آغاز شده که در آینده‌ای نزدیک افزایش می یابد.
نادر ثناگومطلق ضمن اظهار امیدواری از استقبال مردم استان و همکاری دستگاه های ملی و استانی برای توسعه بخش فرودگاهی پیام عنوان کرد: با استقبال خوب مردم پروازهایی به مقصد شیراز و اهواز که بیشترین تقاضا را در استان البرز دارند نیز به پروازهای فرودگاه پیام افزوده می شود.
ثناگو مطلق گفت: با توجه به ظرفیت و تنوع جمعیتی که در استان وجود دارد، پیام این آمادگی را دارد تا مسیرهای پروازی خود را به نقاط مختلف کشور گسترش دهد که  از طریق همکاری با ایرلاین های مختلف بنا داریم تا به این مهم دست یابیم.
توسعه بخش مسافری فرودگاه بین المللی پیام در کنار دیگر ظرفیت های آن از جمله بخش کارگو و منطقه ویژه اقتصادی می تواند موجب توسعه هر چه بیشتر این فرودگاه و استان شود.
منطقه ویژه اقتصادی پیام، پتانسیلی نهفته در دل البرز، در کنار اقتصادی بودن آن از مزیت ویژه باری بودن برخوردار است و به عنوان تنها فرودگاه باری کشور از آن نام برده می شود.
آموزش خلبانی، پروازهای تفریحی و ازهمه مهم تر پروازهای مسافری از دیگر مزایایی است که موجب شده تا پیام البرز هر چه بیشتر دیده شود.
یکی از آرزوهای دیرینه مردم این استان، راه اندازی بخش مسافری بوده، آرزویی که به همت دولت تدبیر و امید و تلاش مسئولان استانی نتیجه داد و همزمان با تاسوعا حسینی پرواز از مشهد مقدس به البرز در زمین نشست.
هم اکنون هفته‌ای ۲ پرواز به مقصد مشهد مقدس و بالعکس در روزهای دوشنبه و پنجشنبه و یک پرواز در روزهای سه شنبه به مقصد کیش از فرودگاه بین المللی پیام انجام می شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو