بازرسی از 280 واحد صنفی قشم

نیروهای بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم به پاس حضور مستمر در بازرسی از 280 واحد صنفی و تاسیسات گردشگری قشم تقدیر شدند.

به گزارش فرینا، حامد افضلی مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم در لوحی که از سوی کارکنان این مدیریت به نیروهای بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان قشم اهدا شد، از تلاش مستمرآنان در اقدامات نظارتی و بازدید از صنوف مختلف تقدیر کرد.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است؛ به پاس زحمات بی دریغتان در طول شش ماه گذشته از سال 98 در کنار بازرسان این مدیریت که با عنایت خداوند متعال و تلاش شما عزیزان منجر به سلامتی جامعه  شده است، تقدیر می نمایم.

بنا به این گزارش، در این مدت، تعداد 280 بازدید از واحدهای صنفی و تاسیسات گردشگری قشم با حضور نیروهای بهداشت محیط، نیروی انتظامی، دستگاه قضا و بازرسان مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم انجام شد که طی آن 8 واحد صنفی پلمپ، 15 واحد تعلیق و یک هزار و 729 کیلو گرم مواد غذایی غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته هم معدوم گردید.

بازرسی از واحدهای صنفی و تاسیسات گردشگری قشم براساس تقویم تدوین شده مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم با همراهی نمایندگان اصناف، گردشگری و شبکه بهداشت و با دستور مقام محترم قضایی و همکاری پلیس اماکن در طول سال انجام می شود.

جزیره قشم به دلیل موقعیت گردشگری و بازار مناسب خرید به ویژه در نیمه دوم سال میزبان میهمانان و گردشگران از نقاط مختلف ایران و کشورهای خارجی است و اقدامات شایسته مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم و همکاری نهادهای دیگر برای نظارت بر عملکرد صنوف، نقش مهمی در سلامت گردشگران و ساکنان این منطقه دارد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو