تاکید مشاور رییس جمهور بر اهمیت و ضرورت پروژه های شیرین سازی آب دریا

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، شیرین سازی آب دریا و انتقال آب به فلات مرکزی ایران از چابهار را سرمایه گذاری ارزشمند دانست و بر رفع موانع و تسهیل فرایند انتقال آب تاکید نمود.

به گزارش فرینا، مرتضی بانک در نشست «بررسی فرصت ها و چالش های سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار با محوریت شیرین سازی آب دریا و انتقال به فلات مرکزی ایران» با ابراز خرسندی از انتخاب منطقه آزاد تجاری چابهار به عنوان پایلوت طرح سرمایه گذاری در زمینه شیرین سازی آب دریا و انتقال آن، فعالیت این شرکت در قالب یک تعاونی را مهم و اثرگذار دانست و افزود: مشارکت مردم در این کار که نمونه ای از یک مسئولیت اجتماعی است می تواند سبب فعالیت های موثر زیادی در حوزه های اجتماعی و اقتصادی شود.
او ضمن حمایت از این سرمایه گذاری ارزشمند، چابهار را فرصت مناسب و بهینه سرمایه گذاری عنوان کرد و بیان داشت: اگر شرایطی فراهم شود که مردم منطقه نیز بتوانند در این سرمایه گذاری مشارکت کنند، علاوه بر ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی منطقه، ضمانت موفقیت این پروژه نیز افزایش خواهد یافت.
مشاور رییس جمهور تصریح کرد: وظیفه ما ایجاد فضای سالم برای سرمایه گذاران است تا در کنار تحقق اهداف اقتصادی پروژه ها به مسئولیت های اجتماعی خود نیز عمل نمایند.
مرتضی بانک در پایان گفت: تلاش می کنیم با تامین نیازهای اساسی و رفع موانع موجود، زمان بندی اجرای پروژه به درستی به پیش برود و در کنار تامین آب مورد نیاز منطقه، مشکل کمبود آب برای فلات مرکزی ایران نیز مرتفع گردد.
در این نشست حسینی عزآبادی مدیرعامل و همچنین اعضای هیئت مدیره «شرکت تعاونی آبرسانی فلات مرکزی پارس» به ارائه اهداف تاسیس شرکت و فعالیت های انجام شده در این راستا پرداختند.
گفتنی است؛ «شرکت تعاونی آبرسانی فلات مرکزی پارس» با مشارکت و سرمایه گذاری جمعی از هلدینگ های بزرگ صنعتی و کارآفرینان و فعالان اقتصادی با هدف شیرین سازی آب دریای عمان و انتقال مرحله ای آب به فلات مرکزی ایران در قالب تعاونی تولیدی ـ توزیعی فرا استانی تاسیس شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو