فعالین اقتصادی راهبران اقتصاد کشورند

جمعی از فعالین اقتصادی و مدیران مجتمع های تجاری شهر و نواحی درگهان با هدف ارایه پیشنهادات و تعاملات بخش خصوصی در هماهنگی با سازمان منطقه آزاد قشم، با رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان دیدار کردند.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم در این دیدار که در سالن کنفرانس مدیریت امور درگهان برگزار شد؛ از پیشنهادات ارائه شده فعالین اقتصادی مبنی بر توسعه شهر درگهان  با همکاری بخش خصوصی استقبال کرد.

سرمایه گذاران شهر درگهان همچنین با تقدیر از تلاش های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای برنامه ریزی برای عملیاتی شدن طرح های زیرساختی این شهر، با هدف جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف اقتصادی و صنعت گردشگری، آمادگی خود را برای توسعه این اقدامات اعلام کردند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با استقبال از نظرات و پیشنهادات ارایه شده، بر نقش ارزنده فعالین اقتصادی در راهبری فضای اقتصادی حاکم بر جامعه تاکید کرد و بیان داشت: فعالین اقتصادی محرک چرخ اقتصاد جزیره و کشور هستند.

مومنی نقش سازمان منطقه آزاد قشم را یک نقش نظارتی خواند و افزود: این سازمان با نقش نظارتی خود راه را برای فعالیت بخش خصوصی باز کرده و از علاقمندان به سرمایه گذاری در صنایع مختلف جزیره به ویژه  گردشگری، استقبال می کند.

وی، ظرفیت گردشگری جزیره را یک ظرفیت کشوری دانست و ادامه داد: قرار گرفتن بخش خصوصی در کنار سازمان منطقه آزاد قشم، نیرو محرکه ای برای تبدیل کردن این منطقه به یک سکوی صادراتی در کشور است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به پروژه 20 هکتاری کمپ پارک درگهان گفت: این کمپ پارک برجسته ترین پروژه تفریحی جزیره خواهد بود.

مومنی در پایان عنوان کرد: شهر درگهان با ساخت و گسترش فضاهای اقامتی می تواند تحولی در زمینه جذب گردشگر داشته باشد و تلفیق صنایع تجاری با گردشگری درگهانی نوین خواهد شد.

در پایان این مراسم، فعالین اقتصادی و مدیران مجتمع های تجاری شهر و نواحی درگهان بار دیگر از تلاش های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای توسعه متوازن جزیره و تاثیر مشهود آن در شهر درگهان و روستاهای اطراف قدردانی کردند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو