برگزاری شورای اداری مدیران هسته های گزینش سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی

جلسه شورای اداری مدیران هسته های گزینش سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی به میزبانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) صبح امروز برگزار شد.

به گزارش فرینا، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در آغاز این جلسه ضمن خوش آمد گویی به مدیران هسته های گزینش سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت هسته های گزینش نقش مهمی در انتخاب افراد واجد صلاحیت برای پست های سازمانی دارند که این مساله می تواند به پیشرفت یک سازمان کمک شایانی کند.

علی رستمی در ادامه خلاصه ای از برنامه ها و اقدامات صورت گرفته و پیش روی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را بیان کرد و افزود اجرای طرح جامع توسعه شهر فرودگاهی با محوریت تبدیل این مجموعه به قطب اول بار در منطقه در دستور کار قرار دارد و یکی دیگر از اهداف ما ارائه خدمات مناسب در پهنه هوانوردی با هدف رضایت حداکثری مردم و مسافران است.

رئیس هسته گزینش وزارت راه و شهرسازی در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه مهمترین سرمایه هر دستگاه، نیروی انسانی است گفت: جامعه امروز ما "جامعه دانشی" است، لذا سازمان های ما نیز باید "سازمان های دانشی" باشند و هسته های گزینش نقش مهمی در تحقق این مساله دارند.

داریوش آسترکی اضافه کرد: هسته های گزینش بازوی مدیران دستگاه ها و سازمان های کشور برای انتخاب افراد اصلح جهت تصدی پست ها هستند و می توانند به پیشرفت دستگاه ها و تحقق اهداف و برنامه های آن ها کمک شایانی کنند.

گفتنی است؛ در ادامه جلسه گزارشی از روند فعالیت های صورت گرفته و اقدامات هسته های گزینش سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی بیان شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو