ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی با سامانه ۱۹۵

سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با شماره 195 در خدمت عموم مردم در منطقه آزاد اروند است.

به گزارش فرینا، مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان ضمن معرفی سامانه ۱۹۵، گفت: وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات در اجرای ماده ۲۵ قانون ارتقای نظام سلامت اداری و در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان زیرمجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سامانه الکترونیکی رسیدگی به شکایات ۱۹۵ را راه اندازی نموده است.

کمال رضایی افزود: کلیه شهروندان ساکن در شهرهای آبادان و خرمشهر می توانند ضمن ارتباط با سامانه ۱۹۵ نسبت به طرح مشکلات و شکایات خود در حوزه خدمات؛ تلفن ثابت، تلفن همراه، اینترنت، خدمات پستی، دفاتر پیشخوان و تشعشعات آنتن‌های مخابراتی اقدام نمایند.

رضایی با اشاره به اهمیت مطالبه گری از طریق این سامانه، گفت: کلیه شهروندان محترم منطقه آزاد اروند می توانند جهت ثبت شکایات بصورت شبانه روزی تا حصول نتیجه با سامانه تلفن گویای ۱۹۵ و مراجعه به سایت https://195.cra.ir/  درخواست و شکایت خود را مطرح، ثبت و پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: مردم باید از طریق این سامانه به منظور رسیدگی مستقیم از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مشکلات و شکایات در حوزه خدمات؛ تلفن ثابت، تلفن همراه، اینترنت، خدمات پستی، دفاتر پیشخوان و تشعشعات آنتن‌های مخابراتی در شهرای آبادان و خرمشهر مطالبه گری کنند و قطعاً مدیران این حوزه ملزم به پاسخگویی هستند.

مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات منطقه آزاد اروند با بیان این نکته که از طریق این سامانه میدان برای اعمال نظارت و پیگیری های مردمی در خصوص خدمات دستگاه های اجرایی افزایش می یابد، خاطرنشان کرد: این سامانه متناسب با تغییر تکنولوژی و نیازهای مردم در دسترسی و پیگیری راحت‌تر شکایات، بهینه شده و در نسخه جدید امکان ثبت و پاسخگویی به شکایات مبتنی بر مکان جغرافیایی و ضمیمه کردن مستندات شکایات نیز فراهم شده است.

 

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو