بهره برداری از سالن ترانزیت فرودگاه بین‌المللی چابهار ـ کنارک در آینده نزدیک

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری، توسعه تجارت و صید صنعتی منطقه آزاد چابهار گفت: پروژه بهسازی سالن ترانزیت فرودگاه بین‌المللی کنارک ـ چابهار تکمیل و به زودی بهره برداری خواهد شد.

به گزارش فرینا، حقدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چابهار با اعلام تکمیل کارهای زیربنایی و ساختمانی فرودگاه بین المللی چابهار اظهار داشت: ما در این پروژه مجری بازسازی سالن بین المللی فرودگاه بین المللی منطقه آزاد چابهار و کنارک هستیم و این پروژه از نیمه دوم اردیبهشت به ما تحویل داده شده و از آن تاریخ به بعد یک ماه و نیم زمان برد تا ابنیه داخلی به طور کامل بازسازی شدند.

حقدل با اشاره به اینکه یک بازه زمانی دو ماهه برای این عملیات در نظر گرفته شده بود افزود: بااینحال چون مواردی مانند یک سالن 250 متری و یک طبقه دوم اداری که نیاز به سازه و محاسبات خاص معماری داشت در میانه کار اضافه شدند و یک مقدار بیشتری پروژه طول کشید.

وی گفت: اکنون همه آن تعهدات که سازمان منطقه آزاد چابهار به شرکت سرمایه گذاری توسعه چابهار داشته به طور کامل به اتمام رسیده است و ما به زودی این فرودگاه را تحویل می دهیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری، توسعه تجارت و صید صنعتی منطقه آزاد چابهار افزود: تجهیزات مورد نیاز دیگر مانند دوربین های مداربسته باید عرضه و توسط شرکت بهره بردار فرودگاه در محل نصب و بهره برداری کامل شود.

حقدل افزود: علاوه بر آن کارهای ساختمانی و مواردی هم که این مدت علاوه بر آن اضافه شد، تسمه نقاله استانداردی را هم مستقر کردیم و درب ورودی و خروجی فرودگاه را هم از نوع استاندارد و برقی نصب کردیم که هیچکدام در تعهدات ما نبود اما با توجه به اینکه برای رفاه مسافران بود ما نصب کردیم.

وی گفت: فرودگاه بین المللی چابهار ـ کنارک امکان پذیرش همزمان سه پرواز را خواهد داشت که با توجه به تکمیل چراغ های باند، امکان برقراری پرواز در شب هم وجود دارد که با این تفاسیر امکان انجام ده پرواز در هر شبانه روز قابل انجام خواهد بود.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو