نخستین دوره مسابقات کراس فیت قشم برگزار شد

نخستین دوره مسابقات کراس فیت با حضور ۲۶ ورزشکار به میزبانی مدیریت امور ورزش و جوانان و کمیته کراس فیت سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در پارک زیتون قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا، سرپرست امور ورزش و جوانان این سازمان گفت: این مسابقات با حضور  ۱۶ ورزشکار از بندر عباس و ۱۰ ورزشکار از قشم برگزار شد.
سید مسعود موسوی افزود: کراسفیت کاران در دور نخست این مسابقات با انجام حرکت برپی، اسنچ دمبل ۲۵ کیلوگرمی، حرکت طناب یکصد بار، کلین به وزن ۶۰ کیلوگرم را به عنوان گام نخست انجام داده و در گام پایانی با انجام حرکت توز تو، ۱۰ نفر فینالیست مشخص شدند.
موسوی گفت: در فینال نیز ورزشکاران با انجام حرکت اسنچ به وزن ۴۰ کیلو گرم، بارفیکس، حمل بار 80 کیلوگرمی به مسافت 30 متر و رسیدن به لیفت 70 کیلوگرمی و صعود از طناب سه متری به رقابت با یکدیگر پرداختند. 
وی با اعلام اینکه هر سه نفر برتر این مسابقات از بندرعباس هستند، افزود: پیمان جعفری با چیرگی بر همه رقبای خود در دور فینال و با زمان ۹ دقیقه و ۲۶ ثانیه و ۴ صدم ثانیه و کسب مدال طلا به قهرمانی این‌ مسابقات رسید، حمید باقری با ۱۰ دقیقه و ۱۱ ثانیه و ۲۶ صدم ثانیه مدال نقره را کسب و میعاد حیدری هم با ۱۰ دقیقه و ۵۸ ثانیه و ۲ صدم ثانیه سکوی سوم و گردن آویز برنز را از آن خود کرد.
گفتنی است؛ در پایان از آقایان حسین آتشین رییس کمیته کراس فیت سازمان، رضا ذاکری مدیر باشگاه بدنسازی و پرورش اندام میران و شاهرخ عرفانیان مدیر باشگاه بدنسازی و پرورش اندام  انرژی پلاس از سوی امور ورزش و جوانان سازمان تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.