سفر معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی به منطقه آزاد اروند

معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق شورای عالی مناطق آزاد به منظور بازدید از ظرفیت های فرهنگی و گردشگری به منطقه آزاد اروند سفر کرد.

به گزارش فرینا، محمدرضا رستمی معاون فرهنگی دبیرخانه شورا به همراه مدیران این معاونت به منظور پیگیری مسائل مربوط به این معاونت از جمله اجرای طرح نظام آموزشی، سازمان غذا و دارو، صنایع خلاق، مباحث مرتبط با سرمایه گذاری در حوزه های فرهنگی، هنری و گردشگری به منطقه آزاد اروند سفر کرده اند.

دیدار با مدیرعامل سازمان، نشست با مدیران و سرمایه گذاران حوزه های مرتبط با معاونت، بازدید از ظرفیت ها و امکانات ایجاد شده از سوی منطقه در بخش های فرهنگی، بهداشت و درمان و گردشگری از جمله برنامه های معاون و مدیران فرهنگی دبیرخانه شورا در این سفر دو روزه است.

معاون فرهنگی،گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایان سفر ۲روزه خود نشستی نیز با اصحاب رسانه برگزار خواهد کرد.

گفتنی است؛ حسین اله بداشتی مدير گردشگري و میراث فرهنگی، هانی صباغان مدیر سلامت، ورزش و آموزش، علی حسنلو مدیر فرهنگی، هنری و اجتماعی و سیدسجاد نوری مدیر توسعه صنایع فرهنگی و خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمدرضا رستمی را در این سفر همراهی می کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو