بازدید معاون فرهنگی دبیرخانه شورایعالی از ظرفیت های فرهنگی، هنری و درمانی اروند

معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و هیأت همراه در راستای ایجاد پروژه های مشترک، از ظرفیت های فرهنگی، هنری و درمانی منطقه آزاد اروند، بازدید کردند.

به گزارش فرینا؛ محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و هیأت همراه بعد از شنیدن مباحث کلی و گزارش های معاونت فرهنگی منطقه آزاد اروند، از نزدیک ظرفیت های گردشگری و درمانی منطقه را مشاهده کردند.
مهم ترین موضوعی که در این دو روز (سه شنبه و چهارشنبه) به آن پرداخته شد، بحث گردشگری سلامت خصوصا با توجه به همجواری منطقه آزاد اروند با استان بصره عراق بود که طی بازدید از بیمارستان طالقانی آبادان، مرکز درمانی جراحی فخرالنسا خرمشهر و آزمایشگاه غذا و دارو، بخشی از ظرفیت های زیرساختی حوزه بهداشت و درمان منطقه توسط معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، مورد ارزیابی قرار گرفت.
این هیأت با توجه به مشاهده ظرفیت ها و ارتباط کلانی که در سطح ملی دارا هستند، بی شک با ایجاد هم افزایی و پروژه های مشترک در جهت رشد این ظرفیت ها تلاش خواهند کرد.
بازدید از موزه های نفت و بنزین خانه آبادان، مرکز غذا و دارو، بیمارستان طالقانی و چندین مرکز درمانی و فرهنگی دیگر، تنها بخشی از این پروسه کاری بود که انجام گرفت.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو