نخستین شتاب دهنده استارت آپ ها در منطقه آزاد اروند راه اندازی می شود

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از راه اندازی نخستین مرکز نوآوری و فناوری با حضور معاون فناوری رییس جمهور به عنوان شتاب دهنده استارت آپ ها در این منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا، سید علی موسوی دررویداد تخصصی ایده های استارت آپی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) ، که بعد از ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی آبادان برگزار شد، اظهار کرد: شتاب دهندگان واسطه میان استارت آپ ها برای جذب سرمایه گذار هستند که قرار است نخستین شتاب دهنده با عنوان مرکز نوآوری و فناوری در منطقه آزاد اروند راه اندازی شود و تفاهمنامه آن نیز امضا شده است.

موسوی از افتتاح این مرکز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این مرکز ظرف ۲ هفته آینده با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور افتتاح می شود.

وی ارتقای شاخص های اقتصاد دانش بنیان در راستای برنامه های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و ایجاد اکوسیستم نوآوری و فناوری را از جمله اهداف راه اندازی این مرکز دانست.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند حمایت از کسب و کارهای کوچک و تجاری سازی آنها را سیاست های سازمان منطقه آزاد اروند خواند و گفت: از تعاملات در شبکه های نو از جمله استارت آپ ها حمایت می شود و این اقدامات حمایتی با همکاری اتاق های بازرگانی، اتاق های اصناف، بخش خصوصی و کسانی که مایل هستند در بخش های مختلف بهداشت، فناوری، تجارت، خدمات، صنعت، گردشگری و هنر سرمایه گذاری کنند انجام خواهد شد.

موسوی به برگزاری این رویداد نیز اشاره کرد و گفت: این مراسم با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی انجام و در طی آن کارهای بسیار خوبی ارائه شد که از میان آن ها سه ایده به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

وی افزود: این رودیداد در منطقه آزاد تکرار خواهد شد و از این سه ایده برتر نیز حمایت می شود که با راه اندازی شتاب دهنده می توان نسبت به جذب سرمایه گذار برای ورود ایده ها به بخش تجاری و صنعتی نیز اقدام کرد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو