مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد:

تفویض اختیار اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل به مدیریت غذا و داروی ارس

مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ارس از تفویض اختیارات اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل به مدیریت غذا و داروی ارس خبر داد.

به گزارش فرینا، مهدی غفاری با اعلام این خبر، گفت: پس از تفویض اختیارات و امور اجرایی اداره کل فرآورده های غذایی و آشامیدنی و اداره کل فرآورده های آرایشی و بهداشتی و در مرحله سوم، امور اجرایی اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو نیز به مدیریت غذا و داروی ارس تفویض شد. 
غفاری افزود: این اقدام در راستای پایش عملکرد و وضعیت مدیریت غذا و داروی ارس و پیگیری های صورت گرفته در زمینه برخی از امور اجرایی اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل انجام شده است. 
وی در مورد جزئیات این تفویض اختیار، عنوان کرد: تفویض اختیار صورت گرفته در دامنه معاونت های غذا داروی دانشگاه های علوم پزشکی سطح یک کشور است.
وی ایجاد مدیریت یکپارچه، تسهیل در فضای کسب و کار، افزایش سرمایه گذاری در زمینه تولید ملی، ارتقای برنامه های نظارتی در تولید، واردات و صادرات و عرضه کالاهای سلامت محور در سطح منطقه آزاد ارس را از رویکردهای این اقدام دانست. 
مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ارس در مورد امور محول شده به مدیریت غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ارس نیز گفت: ارزیابی محل استقرار و احداث کارخانه های تولید و نگهداری فرآورده های طبیعی، داروهای سنتی، مکمل های تغذیه ای و انواع شیر خشک و غذای کودک، فرآورده های ویژه متابولیک و غذاهای ویژه، پایش و ارزیابی ادواری این واحدهای تولیدی و  ارزیابی، پایش و نمونه برداری (PMQC) این نوع از فراورده ها در سطح عرضه از جمله اقداماتی است که در ادامه صورت خواهد گرفت. 
گفتنی است، پیشتر نیز تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و سازمان غذا و دارو و شیوه نامه اجرایی آن با همکاری قطب غذا و داروی مناطق آزاد و اداره کل دفتر برنامه ریزی، پایش و امور استان های سازمان غذا و دارو تنظیم و پس از امضای دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو به مناطق آزاد کشور ابلاغ شده بود.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو