برنامه‌ریزی برای تأسیس پهنه بانک، بیمه و بازار سرمایه شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

نشست هم‌اندیشی بانک، بیمه و بازار سرمایه منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با حضور عضو گروه اقتصادی مجلس شورای اسلامی، مدیران عامل بانک‌ها و مراکز بیمه، مدیران شرکت شهر فرودگاهی و فعالان اقتصادی برگزار شد.

به گزارش فرینا، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ضمن تشریح فعالیت‌های این مجموعه گفت: شهر فرودگاهی با هدف رونق اقتصادی ایران و تبدیل شدن به یک مرکز پیشرو در توسعه اقتصادی تأسیس شده است.
علی رستمی با اشاره به افتتاح فاز اول منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام با حضور رئیس جمهور افزود: این منطقه آزاد در مساحت ١٥٠٠ هکتار با هدف جذب از سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی و توسعه شرکت شهر فرودگاهی تأسیس شده است.
رستمی ادامه داد: منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اولین منطقه آزاد مبتنی بر اقتصاد حمل‌ونقل چندوجهی با دسترسی به ٦٠ نقطه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام در جهان در مجاورت کلان شهر تهران است.
وی اضافه کرد: مجاورت با مرکز سیاسی و اقتصادی کشور، اتصال به کریدور بین‌المللی شرق ـ غرب، شمال ـ جنوبی و بنادر جنوبی و شمالی از مزایای مهم منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) است.
لازم به توضیح است، نشست هم‌اندیشی بانک، بیمه و بازار سرمایه منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با هدف بررسی و تبیین فعالیت‌های بانک و بیمه در منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی با عنایت به شرایط ویژه این منطقه و به منظور تأسیس مرکز مالی بین‌المللی کشور در این منطقه جهت تأمین نیاز فعالان اقتصادی داخلی و خارجی و ارائه خدمات تخصصی در این حوزه با توجه به مزایای قانونی مترتب به این فعالیت‌ها در مناطق آزاد برگزار شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.