مشاور رئیس جمهوری:

برخورداری از نیروهای متخصص مایه مباهات کشوراست

مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: در کنار اعداد و ارقامی که به عنوان داشته ها و سرمایه ها عنوان می‌شود نیروی انسانی متخصص از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باعث افتخارکشور است. 

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، مرتضی بانک در نشست با مسئولان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و پتروشیمی جم افزود: در اختیار داشتن نیروی متخصص و مجرب در تمامی حوزه ها به ویژه در صنعت استراتژیک نفت، گاز و پتروشیمی به عنوان یک سرمایه کلیدی بسیار حائز اهمیت است.
او ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجتمع عظیم جم، از این مجموعه به عنوان مجموعه ای ارزشمند متشکل از نیروی توانمند، متخصص و با تجربه در حوزه صنعت پتروشیمی کشور یاد کرد و گفت: عسلویه و منطقه پارس جنوبی تاثیر چشمگیری در اقتصاد ملی ایفا می کنند.
مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی یادآورشد: اقداماتی که در این محدوده انجام شده نه تنها در کشور که در دیگر نقاط جهان نیز بی نظیر است و مدیران و مسئولان کشور باید توجه ویژه ای به این اقدامات داشته و قدردان زحمات کارکنان این خطه ارزش آفرین باشند. 
محمد رضا سعیدی، مدیر عامل پتروشیمی جم در این نشست به ارائه گزارشی از روند فعالیت های این مجتمع عظیم پرداخت و مشاور رئیس جمهور و هیأت همراه را در جریان دستاوردهای شرکت و پیشرفت پروژه های آن قرار داد. 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو