محله دوحه قشم با 30 میلیارد ریال اعتبار ساماندهی می شود

عملیات طراحی و بازسازی میدان دوحه و احداث کانال جمع آوری آب های سطحی این محله شهر قشم با 30 میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست.

به گزارش فرینا، مدیر امور فنی و زیربنایی این سازمان بیان داشت: عملیات طراحی و بازسازی میدان دوحه شهر قشم با 15 میلیارد ریال اعتبار برای آسان سازی تردد شهروندان و گردشگران در رینگ ساحل شمالی در حال انجام است.
حسین ناصری نژاد، افزود: عملیات خاکبرداری این میدان در حجمی بالغ بر سه هزار و 200 مترمکعب به انجام رسیده و جدول گذاری این بلوار نیز به طول سه هزار و 600 متر پایان یافته است.
به گفته ناصزی نژاد، عملیات آسفالت این میدان با دو هزار و 300 مترمربع مساحت و اجرای فضای سبز و روشنایی مسیر این بلوار نیز از اقدامات در دست انجام در این پروژه است.
وی اظهار امیدواری کرد که با اصلاحات صورت گرفته، مشکلات تردد شهروندان و گردشگران در این محدوده از شهر قشم حل شده و از ظرفیت رینگ شمالی در امتداد ساحل زیبای خلیج فارس استفاده بهتری شود.
مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در راستای مدیریت بحران گفت: کانال جمع آوری آب های سطحی این محله نیز با صرف 15 میلیارد ریال اعتبار به طول 200 متر در دست انجام است.
ناصری نژاد  اضافه کرد: این کانال سرپوشیده، آب های سطحی کانال های چهارراه رسالت و پردیس را به سمت دریا هدایت می کند.
وی همچنین از احداث پارک و فضای سبزی در پسکرانه محله دوحه خبر داد و گفت: طراحی این پارک به همراه فروشگاه های محصولات دریایی، با هدف ایجاد فضایی تفریحی و رفاهی برای شهروندان در دست انجام است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو