مؤسس و مدیرعامل موسسه دست یاری به دشتیاری و خیر مدرسه‌ساز درگذشت

حسین علیمرادی فعال آموزشی سیستان و بلوچستان و مدیرعامل مؤسسه دانشجویی «دست یاری به دشتیاری» دیروز صبح براثر تصادف در جاده چابهار دشتیاری درگذشت.

به گزارش «روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار»، یکی از اهداف بزرگ علیمرادی توسعه و عدالت آموزشی در سیستان و بلوچستان بود.

حسین علیمرادی با تأسیس سمن دانشجویی دست یاری به دشتیاری قصد داشت با کمک خیرین 340 مدرسه برای 30 هزار دانش‌آموز منطقه بسازد اما دیروز در بین راه ساختن و توسعه فضای آموزشی برای دانش‌آموزان منطقه سیستان و بلوچستان، یک تصادف او را از مردم دشتیاری گرفت. علیمرادی در سال 93 با منطقه دشتیاری در صد کیلومتری چابهار آشنا شد این منطقه یکی از محروم‌ترین و بزرگ‌ترین مناطق آموزشی ایران محسوب می‌شود. او از همان سال، شروع به فعالیت در این منطقه کرد.

حسین علیمرادی از آن تاریخ ساخت 3 مدرسه را در منطقه دشتیاری به پایان رساند و قرارداد ساخت 23 مدرسه دیگر را منعقد کرد که از این تعداد 13 مدرسه با 83 کلاس درس با مشارکت سازمان منطقه آزاد و خیرین در دست اجرا می‌باشد، که در آخرین گزارشی که ارائه داده بودند 50 کلاس از بهمن‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

سازمان منطقه آزاد چابهار ضمن تسلیت این حادثه دلخراش به خانواده محترم علیمرادی، مردم شریف دشتیاری، جامعه خیرین کشور، برای مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال آرزومند‌است.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.