برگزیدگان مسابقه کتابخوانی ژئوپارک جهانی قشم تقدیر شدند

12 دانش آموز برگزیده مسابقه کتابخوانی با اهدای لوح از سوی مدیریت ژئوپارک جهانی قشم برای آشنایی با مفاهیم ژئوپارک، سنگ ها و کانی ها، تقدیر شدند.

به گزارش فرینا، این مسابقه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در روستای دولاب و در مرکز آموزشی ژئوپارک جهانی قشم در غرب جزیره برگزار شد.

هدف از این مسابقه، آشنایی بیشتر دانش آموزان جزیره قشم با مفاهیم ژئوپارک و سنگ ها و کانی ها بود که بیش از 100 دانش آموز در آن شرکت داشتند.

فراخوان این مسابقه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی به مدارس جزیره قشم اعلام شد و دانش آموزان علاقمند با مطالعه کتاب های مد نظر، به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

براساس این گزارش، یونس محمدی، محمد بازیاری، مهران قویدل، محمد ضیا راداری، امیر محمد دولابی نژاد، ایمان اسلامی، فرنام آبادی، فرزانه عالی چاهویی، اسما داداری دولابی، دیانا اسلامی، بهاره آزاد دولابی و فاطمه اسلامی دانش آموزان برگزیده مسابقه کتابخوانی ژئوپارک جهانی قشم بودند که از آنان با اهدای لوح تقدیر شد.

ژئوپارک منطقه ای است که در آن، میراث زمین شناختی آن ناحیه، با مدیریتی دقیق و دائمی حفظ و نگهداری می شود و مرزهای آن به وضوح مشخص شده و چندین پدیده بارز زمین شناسی در محدوده آن قرار گرفته است.

نام ژئوپارک جهانی قشم سال ۲۰۰۶ به عنوان نخستین و تنها ژئوپارک خاورمیانه در شبکه ‌جهانى ژئوپارک های یونسکو ثبت شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو