راه اندازی سامانه استعلام اصالت پروانه ساختمانی در منطقه آزاد انزلی

"سامانه استعلام اصالت پروانه ساختمانی منطقه آزاد انزلی"به منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک و اطلاع از صحت اعتبار پروانه ساختمانی، در این منطقه راه اندازی گردید و به عنوان یک خدمت جدید از سوی این سازمان در دسترس عموم قرار گرفت.

به گزارش فرینا، با استفاده از این سامانه امکان دریافت اطلاعات از وضعیت پروانه های ساختمانی که از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی صادر گردیده، فرآهم می گردد و با استفاده از سامانه مزبور، زمینه کاهش هزینه های ناشی از حضور فیزیکی مراجعه کنندگان محترم در سازمان جهت دریافت اطلاعات مربوط به پروانه های ساختمانی پدید می آید و زیرساخت مناسبی جهت پاسخگویی سریع به ارباب رجوع حوزه ساخت و سازهای شهری در این منطقه ایجاد می گردد.

براین اساس دسترسی این سامانه از طریق بخش "سامانه خدمات الکترونیکی مجوزهای شهرسازی" در پرتال خدمات الکترونیک سازمان با آدرس http://eservice.anzalifz.org/ امکان پذیر می باشد و کاربران می توانند با ورود اطلاعات مربوط به شماره پروانه، شماره پرونده و پلاک ثبتی نسبت به استعلام اصالت پروانه ساختمانی خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است پیش از این نیز امکان پیگیری وضعیت پرونده های شهرسازی از طریق زیرسیستم دیگری نیز فراهم گردیده بود که کاربران می توانستند با ورود شماره پرونده و پلاک ثبتی از وضعیت پرونده های خود در حوزه شهرسازی اطلاع یابند.

سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای اجرای الگوی موفقی از ارائه خدمات دولت الکترونیک، توسعه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری به منظور ارائه این گونه خدمات در سطح منطقه را به عنوان یک راهبرد اصلی سازمان در دستورکار قرار داده تا امکان انجام امور اداری مرتبط با فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران در هر زمان و مکان بدون الزام مراجعه فیزیکی، کاهش هزینه های مالی و زمان صرف امور اداری و رعایت حقوق شهروندی در بستر اینترنت فرآهم شود.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو