نشست روابط عمومی های استان خوزستان به میزبانی منطقه آزاد اروند

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان خوزستان به میزبانی روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

به گزارش فرینا؛ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند مهم ترین هدف از این نشست را که صبح امروز در سالن جلسات این سازمان انجام شد؛ برگزاری هشتمین کنفرانس روابط عمومی های استان خوزستان با محوریت مدیریت جامع اطلاع رسانی در شرایط بحران دانست.

ریاض علی فرحانی افزود: برای برگزاری هرچه بهتر و حضور حداکثری دستگاه های اجرایی استان در این کنفرانس که در دی ماه سال جاری و در منطقه آزاد اروند برگزار می شود تلاش خواهیم کرد .

فرحانی، روابط عمومی ها را رکن اصلی مدیریت افکار عمومی در جامعه اعلام کرد و گفت: رسانه ها و فعالان حوزه روابط عمومی باید با همکاری یکدیگر در راستای آگاهسازی مردم در حوزه های مختلف بخصوص در شرایط بحرانی تلاش کنند که این کنفرانس می تواند به این امر مهم در استان کمک کند .

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان همچنین از حاضرین در این نشست خواست در فضای کنونی که مقداری ناامیدی و بی اعتمادی در جامعه در جریان است برای ارائه هرچه بهتر عملکرد دولت و دستگاه های اجرایی استان تلاش کنند و شکاف بین مردم و دولت را کمتر سازند.

سعید رضوانی با اشاره به شرایط ویژه خوزستان اظهار کرد: روابط عمومی ها باید توان لازم برای مدیریت قبل،حین و پسا بحران را داشته باشند.

در این نشست دیگر مدیران روابط عمومی نیز به ارائه پیشنهادات و نقطه نظراتشان درخصوص برگزاری کنفرانس مذکور پرداختند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو