با افزایش غیرمتعارف قیمت ها برخورد می شود

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در پی سیاست جدیدی که درخصوص افزایش بنزین اتخاذ شده است با هرگونه افزایش غیرمتعارف قیمت ها برخورد خواهد شد.

به گزارش فرینا، سید علی موسوی در کمیسیون های نظارت بر سازمان های صنفی شهرستان های آبادان و خرمشهر که بصورت جداگانه صبح و بعدازظهر برگزار شد؛ افزود: گشت های مشترک تعزیرات، اداره صنعت معدن و تجارت واتاق اصناف بصورت مرتب از روزهای آغازین اجرایی شدن این طرح در بازارهای منطقه حضور داشتند.

موسوی ادامه داد: بازرس های افتخاری و مقیم با همکاری بسیج اصناف به منظور نظارت بیشتر در اختیارادرات صنعت معدن و تجارت قرار گرفتند.

وی با تاکید بر نظارت بیشتربرای تنظیم قیمتهای بازارعمده فروش ها، خوار بار و میوه و تره بار خاطر نشان کرد: نظارت ها اولویت بندی شده و در قدم اول هدف اصلی ما کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم است.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود: مقرر شده است بازرسی ها با کم فروشی، تقلب، گران فروشی ، احتکار و عدم درج قیمت ها به شدت برخورد شود و شهروندان در صورت مشاهده ی موارد مذکور با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

موسوی همچنین از افزایش سهمیه ی بنزین برای برخی صنوف خبر داد و گفت: اتاق ههای اصناف باید با تشکیل جلسه با اتحادیه های تاکسی سرویس ها نسبت به افزایش نامتعارف قیمت ها تذکرات لازم را به اعضای خود بدهند.

وی در پایان با اشاره به نقش رسانه ها افزود: بازرسی ها، نظارت ها، برخوردها، تشکیل پرونده ها و جرایم از این طریق اطلاع رسانی شود .

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.