تصویب برنامه های پیشنهادی کارگروه های ستاد هفته پژوهش

جلسه بررسی و تصویب سیاست ها، جهت گیری های اصلی و برنامه های پیشنهادی کارگروه های ستاد هفته پژوهش و فناوری در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

به گزارش فرینا، با توجه به اهمیت هفته پژوهش و برگزاری یکپارچه توسط مراکز آموزش عالی و دیگر دستگاه های اجرایی برای اولین بار در سطح کشور، منطقه آزاد اروند نیز جدای از استان برنامه های هفته پژوهش و فناوری را برگزار خواهد کرد.

در همین راستا و در جلسه ای که در محل سازمان منطقه آزاد اروند با حضور دست اندرکاران این امر تشکیل گردید، موارد نهایی در خصوص برگزاری هرچه بهتر این ایام به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با مهم دانستن نقش پژوهش در توسعه پایدار کشور، گفت: اهمیت پژوهش در توسعه کشور باعث می شود نگاه ویژه ای به برگزاری این مراسم داشته باشیم.

قدرت اله طمیمیان از حاضرین در این نشست خواست که نگاهشان به برپایی هفته پژوهش فراتر از یک نگاه کارمندی بوده و در ادامه، افزود: بی شک با اهمیت دادن به پژوهش به دنبال جریان سازی فرهنگی هستیم و بعنوان یک وظیفه اجتماعی به این موضوع نگاه می کنیم.

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای این سازمان نیز هدف اصلی را در این دانست که یک ارتباط موثر بین جامعه و دانشگاه ها ایجاد شود و تصریح کرد: جامعه باید از موهبت ارزشمند آموزش های علمی بهره مند شود و دانشگاه های ما تلاش کنند که جامعه محور شوند.

علی الیاسی خاطرنشان کرد: باید دانشجویانی را پرورش دهیم که بروز بوده و سرچشمه علم باشند.h

در ادامه این نشست بررسی و تصمیم گیری در خصوص میزان مشارکت مالی دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی در هرچه بهتر برگزار شدن هفته پژوهش، مورد ارزیابی قرار گرفت.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو