برگزاری دوره آموزشی قرآنی "مبین ۲" به میزبانی قشم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره آموزشی قرآنی مبین ۲ با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به میزبانی قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با بیان این خبر اظهار کرد: دوره آموزشی قرآنی مبین ۲ همه ساله با هدف ارتقای سطح دانش، مهارت و توانمندی ها و آسیب شناسی برنامه و سیاست های کلان معاونت امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای روسای گروه قرآن و عترت استان ها برگزار می شود.
کمساری با اشاره به میزبانی قشم در این دوره، اضافه کرد: دوره آموزشی قرآنی مبین 2 طی روزهای شنبه و یکشنبه ۲۳ و ۲۴ آذرماه با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران کل ستادی این معاونت و رؤسای گروه قرآن و عترت استان های کشور در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار می شود.
وی تصریح کرد: اخلاق حرفه ای مدیریت قرآنی، آشنایی با نظام توسعه فرهنگ قرآنی در کشور، تبیین نقش اصلی و موثر موسسات قرآنی ـ مردمی در استان ها و ضرورت و چگونگی استفاده از ظرفیت های رسانه ای به ویژه فضای مجازی در ترویج فرهنگ و معارف قرآن بخشی از سرفصل های دوره آموزشی سال گذشته ویژه روسای گروه ها و کارشناسان قرآن و عترت استان ها بود.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم؛ همچنین در حاشیه برگزاری این دوره تفاهم نامه همکاری میان معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و معاون عترت و قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون برگزاری بزرگترین همایش قاریان قرآن کشور در جزیره قشم به امضا خواهد رسید.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.