نشست مدیر اجرایی ویژه دوغارون با نمایندگان فعال در منطقه

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با نمایندگان فعال منطقه ویژه اقتصادی دوغارون  دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فرینا، سید حسین آقائی دراین نشست اظهار داشت: تمام تلاش منطقه ویژه اقتصادی دوغارون براین است که مشکلات نمایندگان و رانندگان مرتفع گردد و دراین راستا ازهیچ کوششی دریغ نخواهد ورزید.

آقائی گفت: به منظور تسهیل در روند ورود و خروج کامیونهای افغانستانی متردد به منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با هماهنگی کمیته ساماندهی مرزی شهرستان تایباد و همکاری مرزبانی، نیروی انتظامی و گمرک دوغارون ساعت کاری منطقه ویژه اقتصادی دوغارون افزایش یافته است و از ساعت 7 صبح الی 19 منطقه ویژه فعال است.

وی افزود: شایسته است نمایندگان هم از هیچ تلاشی دریغ ننمایند و در همین راستا در خصوص انجام تشریفات گمرکی کامیونهای خود سریع تر اقدام نمایند تا روند ورود و خروج تسهیل گردد.

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: افزایش ساعت کاری در مرز دوغارون مستلزم پیگیری و هماهنگی های لازم با نهادهای مستقر در مرز می باشد  و از طرفی نیز پرسنل مرزبانی، گذرنامه، گمرک و منطقه ویژه از ساعت اولیه برای تسریع در امور حضور دارند. جادارد  نمایندگان هم حضور فعالانه تری  داشته باشند و درهمان ساعت اولیه صبح اقدام به خروج کامیون ها نمایند تا شاهد رونق اقتصادی کشور باشیم.

در ادامه این نشست نمایندگان شرکتهای حمل و نقل از روند تسهیل در ورود و خروج کامیونها که باعث افزایش کامیون خالی در منطقه ویژه گردیده است ابراز خرسندی کردند و مشکلات خود را درحوزه مختلف مطرح کردند که مدیراجرایی درخصوص رفع مشکلات قول مساعد داد.

در پایان نیز به منظور بررسی و رسیدگی بیشتر مشکلات رانندگان اتحادیه نمایندگان شرکتهای حمل و نقل نیز راه اندازی گردید که این تشکل در آینده پیگیری امورات خواهد بود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.