تشکیل شورای سیاستگذاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند تشکیل شورای سیاست گذاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند را نقطه عطفی برای کانون های منطقه دانست.

به گزارش فرینا، مرتضی طاهریان با حضور در منطقه آزاد اروند و دیدار با معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری و مدیر توسعه فرهنگی هنری این سازمان، کانون های مساجد این منطقه را دارای ظرفیت بسیار بالایی در زمینه قرآنی و ایثار و شهادت دانست که نه تنها در محدوده یک شهر و استان بلکه توانمندی و قابلیت هایشان در سطح کارهای کشوری است.

حمید بحرینی نیز از طرح تشکیل شورای سیاست گذاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند خبر داد و افزود: طی سفر معاون ساماندهی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مباحث زیادی در خصوص تعامل هرچه بیشتر بین اروند و مرکز مطرح گردید که تشکیل شورای سیاستگذاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند یکی از مهم ترین موضوعات مطرح شده در برنامه سفر ایشان بود.

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: توضیح در خصوص قوانین مناطق آزاد و تسهیل گری در اجرای بسیاری از رویدادهای فرهنگی، دینی و مذهبی از جمله مواردی بود که جهت برداشتن گام های موثر و هم افزایی در راستای برنامه های مشترک با وی درمیان گذاشته شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.