منطقه آزاد قشم میزبان سرمایه گذاران نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی در تهران

نشست هم اندیشی و هماهنگی اجرای دومین همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا، این جلسه با حضور مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور نفت و انرژی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و شرکت‌های سرمایه‌گذار، مهندسین مشاور و سازندگان تجهیزات صنایع نفت و گاز، پیمانکاران اجرایی طرح ها و پروژه های حوزه نفت و انرژی در تهران برگزار شد.

ارائه راهکار تامین منابع مالی و رفع موانع و مشکلات اجرایی طرح ها و پروژه های این حوزه در شرایط تحریم و امکان سنجی استفاده از ظرفیت های همچون نقدینگی های سرگردان سپرده گذاران بانک ها، حمایت دولت و بانک ها از سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور تامین ملزومات مورد نیاز طرح ها و پروژه های منطقه، مهم ترین محورهای مطرح شده در این جلسه بودند.

معرفی بیشتر ظرفیت های سرمایه گذاری در منطقه آزاد و منطقه ویژه اقتصادی قشم در حوزه صنایع پایین دستی پتروشیمی، ارائه مدل تامین منابع مالی جهت توسعه زیرساخت های جزیره قشم و مشارکت و استفاده از توانمندی های مهندسی، ساخت تجهیزات و لوازم و مدیریت اجرایی داخل کشور در اجرای طرح ها و پروژه ها موارد دیگری بودند که در این جلسه عنوان شدند.

گفتنی است؛ دومین همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی اواخر دی ماه سال جاری به میزبانی منطقه آزاد قشم در تهران برگزار می شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو