منطقه آزاد ماکو به سمت صادرات محوری می رود

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر توجه ویژه به شعار سال و تحقق اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: تمام تلاش سازمان اجرای دقیق منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و تقویت بنیه اقتصادی منطقه و کشور است.
به گزارش فرینا، حسین فروزان، با اشاره به برنامه های سال جاری سازمان برای تحقق اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه رویکرد صادرات محور در منطقه به طور جدی دنبال خواهد شد، خاطرنشان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، تلاش سازمان در راستای تقویت اقتصادی منطقه است که تحقق آن نیازمند توسعه صادرات و جلب و جذب سرمایه های خارجی و داخلی است. 
وی ادامه داد: سال گذشته سازمان در این زمینه اقدامات خوبی صورت داد و ضمن مقابله با قاچاق رسمی و سازمان یافته، گامهای مهمی در این راستا برداشت که احداث پایانه صادراتی و فرودگاه منطقه آزاد ماکو از آن جمله است. 
فروزان جلب و جذب سرمایه گذاری های خارجی و داخلی را از دیگر برنامه های سازمان در امر تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و اظهار داشت: سال گذشته تلاشهای خوبی در این راستا صورت گرفته و در سال جاری نیز مذاکرات جدی با برخی سرمایه گذاران داخلی و خارجی داشته ایم که امیدواریم نتیجه مطلوب حاصل شده و گامی در راستای توسعه منطقه برداشته شود. 

 

برچسب ها : منطقه آزاد ماکو
امتیاز به خبر :