"میثم رفیع پرهیزکار" سرپرست معاونت توسعه مدیریت منطقه آزاد قشم شد

با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ميثم رفيع پرهيزكار به سمت سرپرست معاونت توسعه مديريت این سازمان منصوب شد.






به گزارش فرینا، در حکم حمیدرضا مومنی به ميثم رفيع پرهيزكار آمده است: نظر به مراتب تعهد ، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالي ، بموجب اين حكم با حفظ مسئوليت مديريت پروژۀ برنامه ريزي راهبردي سازمان به عنوان سرپرست معاونت توسعه مديريت سازمان منطقه آزاد قشم منصوب مي شويد .
در بخش دیگری از این حکم بیان شده: با توجه به نقش كليدي نظام هاي مديريتي در دستیابی به اهداف سازمان و ضرورت ايجاد سازماني چابك و پويا و توسعه اي از طريق معماری سازمان و اصلاح ساختار ،آموزش و توانمند سازي سرمايه هاي انساني ، به روز آوري و ارتقاء نظام هاي نوين مالي ، بهره گيري مناسب از فناوري اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) و بهسازي نظام پشتيباني در كلاس ملي و منطقه اي ، ايجاب مي نمايد كه از بهترين افراد لايق و ظرفيت هاي موجود در سازمان و كشور به نحو مطلوبي بهره گيري گردد .
 در اين راستا ارتقاءفرهنگ سازماني و اخلاق حرفه اي و همچنين ترويج رویکرد بهبود مستمر در عملكردها و تلاش مناسب و هوشمندانه و متعهدانه تا دستیابی به نتايج مطلوب در تمامي بخشهاي سازمان از مهمترين ضرورتهاي حركت پر شتاب براي تحقق اهداف و برنامه هاي اقتصاد مقاومتي خواهد بود .
در پایان این حکم ، مومنی توفيق روز افزون پرهیزکار را در جهت تحقق اهداف و سياستهاي دولت تدبير و اميد و اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به ويژه خدمت رساني هرچه بيشتر به مردم شريف جزيرۀ قشم در پرتو توجهات حضرت ولي عصر (عج)از درگاه خداوند متعال خواستار شده است.
پرهیزکار مدرس و مشاور و مجري پروژه هاي طراحي و استقرار سيستم های مديريت کيفيت ISO در بيش از 40 سازمان دولتي و خصوصي است.
همچنین وی مدرس و مشاور و مجري پروژه هاي توسعه منابع انساني و تدوين برنامه ريزي استراتژيك در وزارت نفت و وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است.
در حال حاضر وی مدرس چند واحد دانشگاهی در تهران در رشته های مديريت توليد و عمليات، بازاريابي،  حسابداري صنعتي، MIS  و... می باشد.
میثم رفیع پرهیزکار عضو هيئت علمي كنفرانس ملي منابع انساني و داراي مقالات متعدد در زمينه برنامه ريزي استراتژيك ، توسعه منابع انساني ، مديريت دانش بوده و تا کنون موفق به اخذ جايزه ملي تعالي منابع انساني، جايزه ملي EFQM  و جايزه جهاني مديريت دانش MAKE) گردیده است.

سرپرست معاونت توسعه مديريت سازمان منطقه آزاد قشم ،
-دانشجوی دکتری مدیریت صنعتی (گرایش تولید و عملیات– دانشگاه شهید بهشتی)
 -كارشناسي ارشد مديريت صنعتي ( گرايش توليد -  دانشگاه علوم و تحقيقات تهران )
 و كارشناسي مديريت صنعتي ( دانشگاه گيلان )
است.
از سوابق اجرایی وی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
-رئيس پژوهش وتوسعه منابع انساني شركت ملي پالايش و پخش وزارت نفت
-مدير عامل شركت صنايع شير تهران (وارن)ا
-مدير عامل شركت توليدي صنايع غذايي حاميران (نهالين)
- مدیر کارخانه شرکت صنايع غذايي کدبانو ، (دلپذیر)
-قائم مقام مدیر عامل و مدیر کارخانه شرکت کویر تایر  
-مدیر بازاریابی و برنامه ریزی پخش انتخاب اول ايرانيان
-كارشناس ارشد استانداردهای مدیریت و تعالی سازمانی شرکت ملی پالایش و پخش وزارت نفت
-مدیر برنامه ریزی ، بودجه و آموزش شرکت کشت و صنعت سفید رود وزارت جهاد کشاورزی
-مدير عامل و مدير پروژه شركت مهندسي مشاور بهبود گران نوين آزمون سيستم هاي استاندارد مديريت كيفيت و برنامه ريزي استراتژيك

پیش از این احمد حبيبي از ارديبهشت سال 1393 مسئوليت معاونت توسعه مديريت سازمان منطقه آزاد قشم را بر عهده داشت.

 

 

امتیاز به خبر :