بازدید مدیران فرهنگی مناطق آزاد کشور از خانه هنرمندان

جمعی از معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور با حضور در خانه هنرمندان ایران با فعالیت های فرهنگی ـ هنری این مجموعه آشنا شدند.
به گزارش خبرنگار فرینا، در این بازدید که حجت الاسلام زم معاون فرهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی انجام شد، دکتر اردلان معاون هنری خانه هنرمندان ایران فعالیت های این خانه را تشریح کرد.
بازدید از نمایشگاه های برگزار شده در خانه هنرمندان، تالارهای نمایش فیلم و تئاتر و تبلیغات محیطی این مجموعه از دیگر برنامه های این بازدید بود.
هم چنین مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران در نشستی با مدیران فرهنگی مناطق آزاد کشور  تاکید کرد: نیاز امروز کشور توسعه برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و هنری است و در این میان مناطق آزاد از ظرفیت های خوبی برخوردارند.
در پایان این بازدید فیلم سینمایی دختر به کارگردانی رضا میرکریمی با سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند به نمایش در آمد.

لازم به ذکر است اجلاس دو روزه مدیران و مسئولان فرهنگی مناطق آزاد کشور در حال برگزاری است و امروز (سه شنبه) این اجلاس با حضور اکبر ترکان به کار خود پایان می دهد.

 

 

برچسب ها : مناطق آزاد
امتیاز به خبر :