سرمایه گذاری ایتالیایی ها در منطقه آزاد ارس

رئیس هیات اقتصادی ایتالیا در نشست با مدیرعامل ارس گفت : سرمایه گذران ایتالیایی علاقند حضور در حوزه های مختلف اقتصادی منطقه آزاد ارس هستند .
به گزارش فرینا، آلدولفو اورسو رئيس با بیان اینکه کشورش را دوست و شریک خوبی برای ایران میداند گفت : در حاضر و پس از برداشته شدن تحریم ها شرایط ممتازی در جهت بهره مندی از ظرفیت های اقتصادی ایران برای صاحبان صنایع اروپا فراهم شده است.
وی افزود: با توجه به شناختی که از سیستم تولیدی ایتالیا دارم همکاری های اقتصادی و سرمایه گذاری مناسبی در زمینه های ساخت و ساز، هتل، بیمارستان، کشاورزی و سیستم های کامپیوتری میتوانیم با ایران داشته باشیم.
رئيس هيات اقتصادي ايتاليا گفت : ما در زمینه صادرات و واردات، تولید خودرو و انرژی های خورشیدی شرکای خوب ایرانی داریم اما راضی به شرایط کنونی نیستیم و باید همکاری ها توسعه یابد.
آلدولفو اورسو با اشاره به قوانین حاکم بر مناطق آزاد ایران گفت : سرمایه گذاری در حوزه های مختلف منطقه آزاد ارس با تاسیس شرکت های مشترک اقتصادی از برنامه های بسیار نزدیک شرکت هایی ایتالیایی است .

هيئت اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي ايتاليايي طی دو روز گذشته با اعضاي اتاق بازرگاني تبريز و فعالان اقتصادي آذربايجان ‌شرقي و معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ديدار و راههاي همكاري ها را بررسي كرده اند.

 

 

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :