قشم؛ مهمترین حوزه گردشگری کشور

معاون رییس جمور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از قشم به عنوان یکی از مهمترین حوزه های گردشگری کشور نام برد.

به گزارش فرينا، مسعود سلطانی فر در آیین تجلیل از اعضای ستاد خدمات سفر قشم گفت: همه خدمات ارایه شده که موجب رضایت حداکثری مسافران نوروزی قشم شد نتیجه تلاش و همگرایی دست اندرکاران ستاد سفرهای این منطقه بود.

ایجاد کمپ های مختلف، امکانات مناسب سفر دریایی و خدمات شبانه روزی نیروهای ستاد به انبوه مسافران بخشی از موضوعاتی بود که رییس ستاد اجرایی خدمات سفر کشور به آن اشاره کرد.

سلطاني فر افزود: از سرمایه گذاری در بخش هتلینگ قشم با ارایه تسهیلات ویژه حمایت می کنیم.

وي با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در ارتباط با اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: کوتاهترین راهی که می توانیم به منویات مقام عظمای ولایت جامعه عمل بپوشانیم تمرکز بر روی بخش گردشگری و استفاده صحیح از ظرفیت های این حوزه در کل کشور است.

بنا به این گزارش آیین تجلیل از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم صبح امروز با حضور مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور، رییس سازمان میراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگری و رییس ستاد خدمات سفر کشور در تالار بزرگ وحدت جزیره ، همزمان با میلاد سراسر نور امیرالمومنین علی (ع) و گرامی داشت روز پدر با حضور مداح برجسته و بین المللی اهل بیت (ع) سید علی اکبر حسینی یاسین برگزار و بعد از آن برخی پروژه های بزرگ گردشگری جزیره قشم رو نماییی و کلنگ زنی شد.




برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :