تجلیل از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: سایت های گردشگری قشم در نوروز 95 با استقبال بی سابقه مسافران همراه بود.
به گزارش فرينا، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در آیین تجلیل از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم افزود: بیش از 317 هزار مسافر از اماکن گردشگری جزیره قشم بازدید نموده که این موفقیت سفرهای نوروز 95 مرهون برنامه ریزی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و زحمات یک ساله اعضای کمیته های 13 گانه ستاد بود. 
جواد کمالی گفت: خوشبختانه امسال نیز نوروز بی خطری را پشت سر گذاشتیم. 
كمالي افزود: علاوه بر توجه ویژه ریاست محترم جمهوری به جزیره قشم، جناب سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم نگاه مثبتی به این منطقه با ظرفیت بالا در حوزه گردشگری دارد، به طوری که از 14  اکو کمپ پیش بینی شده در کشور 8 مورد آن را به قشم اختصاص دادند.
وي گفت: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز توسعه همه جانبه قشم به ویژه در مناطقی که پیش از این مورد توجه نبودند را در دستور کار قرار داده و با ارایه خدمات و اقدامات زیرساختی، رضایت عمومی را کسب را کردند.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قشم افزود: کاشانه های مهمان، تعاونی های گردشگری و صنایع دستی هنرمندان قشم مورد استقبال بی نظیر گردشگران نوروزی قرار گرفت به طوری که نتیجه گردشگری مال امسال به میلیارد ها تومان رسید.
گفتني است، آیین تجلیل از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با حضور مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور، رییس سازمان میراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگری و رییس ستاد خدمات سفر کشور در تالار بزرگ وحدت جزیره ، همزمان با میلاد سراسر نور امیرالمومنین علی (ع) و گرامی داشت روز پدر با حضور مداح برجسته و بین المللی اهل بیت (ع) سید علی اکبر حسینی یاسین برگزار شد.





برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :