توسعه همه جانبه در ارس در سایه تعامل است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در نشست مشترک با جمعی از مسؤلین دستگاه های اجرایی شهرستان جلفا بر لزوم تعامل و همکاری دوسویه تاکید کرد.
به گزارش فرینا، محسن خادم عرب باغی تعامل دوسویه بین سازمان منطقه آزاد ارس و دستگاه های اجرایی را یکی از بسترهای موثر توسعه ارس عنوان کرد و گفت: یکی از الزامات مهم دوران پسابرجام برنامه ریزی و همکاری بین بخشی برای بهره برداری حداکثری از شرایط فعلی است.
وی افزود: هدف دولت افزایش تعامل با جهان است و در این راستا منطقه آزاد ارس بعنوان صنعتی ترین منطقه آزاد ایران مورد توجه هیات های مختلف اقتصادی از سراسر جهان می باشد و در این راستا هماهنگی و همکاری همگانی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی الزامی می باشد.
عرب باغی در پایان از عملکرد دستگاه های اجرایی، امنیتی و انتظامی در ایجاد فضای آرام و دلنشین برای گردشگران داخلی و خارجی ارس در ایام نوروز تقدیر کرد.
فرماندار شهرستان جلفا نیز ضمن تقدیر از همکاری سازمان منطقه آزاد ارس و عملکرد دستگاه های مختلف در اجرای انتخابات پرشکوه در 7 اسفند سال گذشته، از آمادگی لازم برای اجرای دور دوم انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در 10 اردیبهشت امسال خبر داد.

زاهد محمودی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم شهرستان جلفا در انتخابات هفتم اسفند 83 درصد بود، افزود: 41 هزار نفر از جمعیت این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند.

 

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :