اراضي مورد نياز سرمايه گذاران بخش خصوصی پارس جنوبی تامين مي شود

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی از اختصاص یک هزار هکتار زمین برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در صنایع پایین‌دستی پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش فرينا، مهدی یوسفی گفت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام‌گذاری شده و منطقه ویژه پارس جنوبی در راستای تحقق منویات معظم‌له از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
يوسفي افزود: سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی در راستای توسعه زیرساخت‌های منطقه و اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه اهتمام جدی دارد و امیدوار هستیم بتوانیم در مسیر اجرای برنامه‌ها به توفیق لازم برسیم.
وي گفت: حمایت از تولید داخل از مهم‌ترین اقدامات در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است و با حمایت از تولید داخل، میتوانیم در ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی نیز به توفیق لازم برسیم.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس یوسفی ادامه داد: در شرایط کنونی بیش از 55 هزار نفر به شکل مستقیم در پارس جنوبی شاغل هستند که امیدواریم با اجرای پروژه‌های جدید، تعداد شاغلان افزایش یابد و سهم نیروهای بومی نیز بیشتر شود.
يوسفي گفت: اجرای پروژه‌ها در حوزه پایین‌دستی نفت در پارس جنوبی نیز مورد توجه و تاکید مسئولان قرار دارد و امیدواریم این پروژه‌ها نیز با شتاب و کیفیت مطلوب اجرایی و عملیاتی شود.





امتیاز به خبر :