ايجاد بسته های حمایتی صندوق ضمانت سرمایه گذاری در لرستان

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از «ایجاد بسته های حمایتی جدید و افزایش سرمایه صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک» خبر داد .
به گزارش فرينا، فرزاد محمدی گفت: هدف از ایجاد صندوق ضمانت سرمایه گذاری توسعه سرمایه گذاری در بخش خصوصی و کمک به پیشرفت صنایع کوچک است.
محمدي افزود: این صندوق در سال 95 علاوه بر صدور ضمانت نامه های بانکی، صدور ضمانت نامه شرکت در مناقصه و مزایده، حسن انجام کار، پیش پرداخت، اعتبار خریدار، استرداد کسور وجه الضمان/ بیمه /مالیات، تامین مالی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی و ضمانت های گمرکی را در دستور کار قرار داده است.
وي با اشاره به خدمات صندوق ضمانت گفت: یکی از موانع فراروی صنایع کوچک بحث تامین نقدینگی است بطوری که عمدتاً صنایع کوچک در 4 حوزه خرید، فروش، سرمایه گذاری و پیمانکاری و مواردی همچون خرید مواد اولیه، ماشین آلات و غیره دچار مشکل هستند که با خدمات جدید ارائه شده توسط صندوق برای خرید اقساطی و نیز برای فروش محصولات تولیدی صنایع کوچک ضمانت نامه ارائه خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان ادامه داد: سقف صدور ضمانت نامه برای واحدهای صنعتی از 10 میلیارد ریال به 30 میلیارد ریال افزایش یافته که این خود یک گام مهم برای حمایت از صنایع کوچک جهت توسعه و پیشرفت این منابع است.
محمدي گفت: بانکها و موسسات طرف قرارداد با صندوق ضمانت عبارتند از : بانک صنعت و معدن، بانک ملی، رفاه کارگران، کشاورزی، توسعه صادرات، پاسارگاد، سینا، موسسه کوثر، صندوق کارآفرینی. 
وي از اعمال تخفیفات در کارمزد صدور ضمانت ها خبر داد و افزود: این صندوق ضمانت تخفیفات 50 درصدی در کارمزد صدور ضمانت نامه های شرکت در مناقصه و مزایده، حسن انجام کار، استرداد کسور وجه الضمان/ بیمه/ مالیات و پیش پرداخت و همچنین تخفیف 20 درصدی در کارمزد ضمانت نامه گمرکی اعمال کرده است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان در پایان افزود: صاحبان صنایع واحدهای تولیدی جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت شرکت به آدرس زیر مراجعه نمایند.





امتیاز به خبر :