مشاوره رایگان برای توسعه فضای سبز در قشم

مدیر امور شهری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: قطع هر اصله درخت بدون دریافت مجوز از مسئولان مربوطه ممنوع است با متخلفان براساس قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش فرینا، شریف شریفی نژاد اعلام کرد: مدیرت امور شهری سازمان منطقه آزاد قشم براساس قانون تعقیب جزایی و دریافت جرایم از اشخاص حقیقی و حقوقی که بدون دریافت مجوز اقدام به از بین بردن درختان می کنند را در دستور کار خود قرار داده است.
وی با اعلام اینکه حفظ و گسترش فضای سبز نیازمند مشارکت عمومی است، گفت: واحد فضای سبز مدیریت امور شهری سازمان منطقه آزاد قشم از طریق کارشناسان خود آماده ارائه مشاوره رایگان به علاقمندان توسعه فضای سبز است.
به گفته شریفی نژاد، مشاركت يكی از مفاهيم كليدی واصلی توسعه پايدار است و کارکنان فضای سبز مديريت امورشهری  قشم تلاش می کنند با جلب مشاركت های مردمی به توسعه فضای سبز این جزیره کمک کند.
فعالیت اکیپ های گشت سد معبر با هدف رفع تخلفات شهری از جمله جمع آوری خودروهای فرسوده رها شده در شهرک ها و خیابان ها نیز از مواردی بود که مدیر امور شهری سازمان منطقه آزاد قشم به آن اشاره کرد و گفت: با هدف رضایت شهروندان و کسب مجوز از مراجع قانونی تا کنون 50 دستگاه خودرو فرسوده رها شده در محلات شهر قشم به پارکینگ منتقل شده است.
وی با اعلام اینکه رها سازی خودروهای فرسوده باعث نارضایتی مردم محلات و شهرک های قشم شده بود گفت: نازیبایی منظر شهری، تجمیع زباله ها و ایجاد لانه حیوانات موذی نیز بخش دیگری از عواقب رها سازی خودروهای فرسوده در محلات شهر قشم بود.
مدیر امور شهری سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: سرسبزی جزیره به مشارکت جمعی وهمیاری همه مردم نیاز دارد و امیدواریم امسال با توجه به سیاست های توسعه همه جانبه سازمان منطقه آزاد، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر در بخش توسعه فضای سبز و زیباسازی جزیره زیبای قشم باشیم.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :