بازدید اکبر ترکان از اسکه صیادی کنارک

  • جمعه 17 ارديبهشت 1395 - 11:28
  • 0 دیدگاه
در روز دوم سفر دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور به منطقه آزاد چابهار، اکبر ترکان امروز از نوار ساحلی و اسکله صیادی کنارک بازدید کرد.

به گزارش فرینا، ترکان هم چنین امروز با نماینده منتخب مردم کنارک در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
بازدید از هتل ها و مراکز اقامتی و نشست با معتمدین محلی از دیگر برنامه های ترکان به منطقه آزاد چابهار است.

اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور دیروز به همراه علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان، حامدعلی مبارکی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل، معاونان، مدیران و مشاوران سازمان منطقه آزاد چابهار و دیگر مقامات و مسئولان محلی چابهار از روند آماده سازی تالار همایش های بین المللی منطقه که محل برگزاری اجلاس سران آیورا است و همچنین پروژه های عمرانی در دست احداث این منطقه بازدید کردند.

ترکان در ادامه بازدید های دیروز خود از پروژه های عمرانی در دست ساخت منطقه آزاد چابهار از جمله مسجد مرکزی، استادیوم سرپوشیده 2 هزار نفری و مراحل بازسازی مجموعه اقامتی امام علی (ع) دانشگاه بین المللی چابهار دیدن کرد.

هم چنین مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در نشستی با "عبدالستارمراد" وزیر اقتصاد جمهوری اسلامی افغانستان ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در بخش تجارت و ترانزیت را بررسی کردند.

در این دیدار بر  بر همکاری های مشترک به ویژه راه اندازی مجتمع فولاد چابهار با استفاده از معادن سنگ آهن افغانستان و بهره مندی از گاز ایران تاکید شد.

 

 

امتیاز به خبر :