انزلی میزبان اولین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته

نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته به عنوان نخستین نمایشگاه منطقه آزاد انزلی آغاز به کار کرد.
به گزارش فرینا، وحید طالب پور معاون اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان از شروع به کار نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته به عنوان نخستین نمایشگاه منطقه آزاد انزلی خبر داد و تصریح کرد: با آغاز به کار این نمایشگاه، مرکز نمایشگاه ها و همایش های منطقه وارد فاز عملیاتی شد.
وی تعداد شرکتهای حاضر در این نمایشگاه را 30 شرکت اعلام کرد و افزود: این تعداد شرکت از برجسته ترین شرکتهای فعال در حوزه صنعت ساختمان و صنایع وابسته کشور هستند که بهمراه پارک علم و فناوری استان گیلان، محصولات و دستاوردهای خود را عرضه می کنند.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: نمایشگاه فوق از بیستم تا بیست و چهارم اردیبهشت ماه در مرکز نمایشگاه ها و همایش های منطقه برپا است و علاقمندان می توانند از ساعت 16 الی 22 برای بازدید در این مرکز نمایشگاهی حضور پیدا کنند.
وی با تصریح بر اینکه به منظور برطرف نمودن نیازهای نمایشگاهی استان، ایجاد فضا و بستر لازم برای بازاریابی تولیدکنندگان و بازرگانان کشور در سطح منطقه ای و اجرایی نمودن راهبرد تعیین شده از سوی ریاست جمهور در ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر و قفقاز، مرکز همایشها و نمایشگاهی منطقه آزاد انزلی مورد بهره برداری قرار گرفته، اضافه کرد: برهمین اساس و برای بهره گیری از ظرفیتهای بخش خصوص کشور، نخستین نمایشگاه این مرکز از سوی بخش خصوصی برگزار می شود و معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان، ناظر اجرای آن است.

طالب پور افزود: براساس استراتژی تعیین شده از سوی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، این مرکز شاهد برگزاری نمایشگاه های ملی و بین المللی متعددی خواهد بود و با فعالیت خود ظرفیت دیگری بر توانمندی های متعدد منطقه آزاد انزلی در عرصه توسعه اقتصادی استان و کشور، افزوده می شود.

 

 

برچسب ها : منطقه آزاد انزلی
امتیاز به خبر :