نشست مشترک سازمان منطقه آزاد ارس با آژانس های مسافرتی آذربایجان شرقی برگزار شد

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس تکمیل زیرساخت های مورد نیاز بخش خدمات گردشگری را از اولویت های سال 95 اعلام نمود.
به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده در نشست مشترک با مدیران آژانس های مسافرتی آذربایجان شرقی با اشاره به آماده سازی مسیر گردشگری غرب جلفا در سال گذشته، تکمیل زیرساخت های مورد نیاز در بخش خدمات گردشگری را از اولویت های سال 95 اعلام کرد.
داداش زاده ضمن معرفی پروژه های پیشرو در جهت جذب گردشگران داخلی و خارجی، توجه به امر فرهنگ سازی و نظارت مستمر بر مراکز پذیرایی و اقامتی براساس استاندارد های به روز دنیا را به عنوان رویکرد جدید این معاونت اعلام و آمادگی خود را برای برگزاری جلسات مشترک با انجمن ها و سازمان های متولی این امر بطور منظم اعلام کرد.
درادامه مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان آذربایجان شرقی ضمن تشکر از معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد برای برگزاری تورهای آشناسازی مداوم، آمادگی خود را برای تنظیم و فروش بسته ای سفر به ارس اعلام کردند.
مدیران آژانس های گردشگری ضمن تاکید بر افزایش تبلیغات در رسانه های مختلف، برنامه ریزی برای احیای سنت های قدیمی منطقه، توجه به تولید و ارائه صنایع دستی و سوغاتی در مراکز گردشگری خواستار شدند.

شایان ذکر است در پایان این نشست تور نیم روزه آشنایی و معرفی اقامتی و پذیرایی جدیدالتاسیس در محدوده منطقه آزاد ارس برای مدیران آژانس های مسافرتی آذربایجان شرقی برگزار شد.

 

 

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :