کنفرانس آیورا راهی برای شناخت شرکت های بین المللی

مدیر عامل شرکت گلف اجنسی گفت: اجلاس ایورا و همایش های بین المللی می تواند زمینه شناخت و آشنایی با شرکت های بین المللی را فراهم کند.

به گزارش فرینا، غلامرضا کامیاب در گفت گو با باخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)_منطقه سیستان وبلوچستان  در حاشیه برگزاری نخستین اجلاس روسای مناطق آزاد اقیانوس هند در چابهار اظهار کرد: با توجه به فضای پسا برجام این اجلاس ها می تواند به شناخت توانایی های شرکت های بین المللی کمک کند.

وی بیان کرد: برگزاری اجلاس آیورا در منطقه آزاد فضایی برای شناخت افراد ایرانی و غیر ایرانی از این منطقه را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه گلف اجنسی یک شرکت نیمه ایرانی و اروپایی است خاطرنشان کرد: 40درصد سهام این شرکت مربوط به یک شرکت بین المللی سوئد و60درصد آن متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری است.

کامیاب عنوان کرد: شرکت گلف اجنسی ایران در سال ۱۳۳۷ کار خود را آغاز کرده و از فعالترین و باتجربه ترین شرکت های خدمات بندری ایران است.

وی از کلید خوردن طرح ایجاد یک مگا پورت در جنوب ایران توسط این شرکت خبر داد وافزود: این طرح به عنوان بخشی از کریدور شمال وجنوب به شمار می آید که در حال حاضر در مرحله انتخاب مشاور داخلی این پروژه هستیم.

وی همچنین ارزش این پروژه را 1.3 میلیارد دلار عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت گلف ایجنسی با اشاره براینکه قبل از تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران گردش مالی قسمت  شیپ اجنسیِ شرکت گلف اجنسی در حدود چندین میلیون دلار بوده اذعان کرد: با اعمال تحریم ها این رقم به پایین ترین حد خود رسیده است.

کامیاب افزود: پسا برجام می تواند علاوه بر احیای فضای گذشته به دلیل رشد اقتصادی و وجود بازار بزرگ ۸۰میلیونی ایران از یک سو وبازار های کشور های عراق و افغانستان از سوی دیگر این گردش مالی ترمیم گردد.

کنفرانس روسای مناطق آزاد کشورهای حاشیه اقیانوس هند «آیورا ـ iora » با همکاری و مشارکت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، وزارت امور خارجه، استانداری سیستان و بلوچستان و سازمان منطقه آزاد چابهار 30 و 31 اردیبهشت ماه سالجاری در چابهار برگزار شد.



امتیاز به خبر :