منطقه ويژه پيام پيشرو در تحقق اقتصاد مقاومتي

رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در بازديد از فرودگاه و منطقه ويژه اقتصادي پيام با فعاليت ها و دستاوردهاي اين منطقه آشنا شد.

به گزارش فرينا، مديرعامل شركت خدمات هوايي پيام در اين ديدار گزارشي از وضعيت فعلي و فعاليت ها شركت در حوزه هاي مختلف فرودگاهي، منطقه ويژه اقتصادي پيام و شهر ict ارائه داد و به ماموريت اين شركت در جهت رونق اقتصادي و تسريع در حمل و نقل هوايي اشاره كرد و گفت: ظرفيت ها و پتانسيل ها و قابليت هاي منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه پيام به سمت توسعه پايدار شناسايي و برنامه ريزي شده است كه رشد كمي و كيفي فعاليت ها در سالهاي اخير باعث ثبات درآمدي و زمينه توسعه را فراهم آورده است.
محمدعلي مختاري افزود: گام هاي موثر و محكمي براي ايجاد شهر ict برداشته شده است كه بي شك ايجاد اين شهر باعث توسعه ملي و استاني در زمينه  it خواهد شد.
در دامه اين ديدار رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي، جذب سرمايه داخلي و خارجي را براي صنعت و توليد يكي از برنامه هاي اقتصاد مقاومتي دانست و گفت: در فرودگاه و منطقه ويژه اقتصادي پيام براي جذب سرمايه و تسريع در امور توليد زير ساختها آماده گرديده است كه اين خود حمايت از سرمايه گذاري و زمينه ساز توليد براي عملي نمودن اقتصادي مقاومتي است.
علاءالدین بروجرودي در ادامه به توانمندي هاي ملي و ظرفيت هاي منطقه اي در بخش فرودگاهي اشاره كرد و افزود: كار در حوزه فرودگاهي به ويژه در تعميرات هواپيماها و موتور هاي هواپيما سنگين و فوق سنگين در قالب ارائه خدمات  فني و مهندسي ضمن جلوگيري از خروج ارز توليد ثروت و دانش و خودكفايي  را به دنبال خواهد داشت.
بروجردي در پايان گفت: در آموزه هاي ديني دقت و نظارت در مسائل اجرايي بسيار تاكيد شده است و انتظار مي رود متخصصان و مهندسان در زمينه تعميرات اساسي هواپيما ها دقت و نظارت كامل و دقيقي داشته باشند.
لازم به ذكر است كه از سال گذشته توسط بخش خصوصي در فرودگاه پيام تعميرات اساسي موتورهاي هواپيماهاي سنگين با نظارت سازمان هواپيمايي كشوري انجام مي گيرد.





برچسب ها : منطقه ويژه پيام
امتیاز به خبر :