نگاه ویژه سازمان منطقه آزاد به توسعه متوازن قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از برنامه تعریض و آسفالت 40 کیلومتر جاده روستایی از طبل تا باسعیدو در منتهی علیه غرب جزیره قشم تا چهار ماه آینده خبر داد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در مراسم افتتاح و بهره برداری از سیستم آب شیرینکن 1500 متر مکعبی روستای باسعیدو در جمع مردم این روستا، گفت: با نصب علائم راهنمایی و رانندگی و ایجاد فضای سبز در چند بلوار این مسیر 40 کیلومتری شرایط مناسبی برای تردد در جاده غرب جزیره قشم ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ارائه خدمات ماندگار به مردم نقاط مختلف جزیره قشم در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم قرار دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام اینکه عملیات زیرساختی و عمرانی از وظایف ذاتی این سازمان محسوب می شود، افزود: کارهای بجا مانده از دوره های گذشته را به عنوان حق قانونی مردم این منطقه با افتخار انجام خواهیم داد.

وی گفت: از مردم روستاهای جزیره قشم انتظار داریم در حفظ مبلمان ها و نگهداری فضاهای سبزی که توسط سازمان منطقه آزاد قشم در مسیرهای دور دست ایجاد می شود مشارکت داشته باشند.

مومنی گفت: مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم با دوری از حاشیه ها تمام هم و غم خود را برای ارائه خدمت بی منت به مردم کم توقع این جزیره به کار گرفته اند و از نقطه نظرات و ایده های برتر مردم در راستای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه همه جانبه این جزیره استقبال می کنیم.

بنا به این گزارش، حمید رضا مومنی از نخستین روزهای قبول مسئولیت اداره سازمان منطقه آزاد قشم با سفرهای مستمر به روستاهای جزیره و بررسی مشکلات و نیازهای مردم برنامه ویژه ای را با هدف  رفع مشکلات در زمینه های تامین آب مورد نیاز مردم، آسفالت جاده ها، مشکلات فضاهای آموزش و پرورش روستاها و نظافت و بهداشت این مناطق در دستور کار معاونت ها و مدیریت های سازمان منطقه آزاد قشم قرار داده است.

 

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :