راه اندازي دفتر خدمات ارتباطی ICT در منطقه ویژه پتروشيمي

سرپرست سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، از مدیر دفتر تازه تاسیس ارتباطی خواست تا تمامی خدمات ارتباطی را در بالاترین سطح راه اندازی کند و گفت: سازمان منطقه ویژه مطابق با استراتژی محوری خود برای توسعه ICT تلاش خواهد کرد.


به گزارش فرينا، دفتر خدمات ارتباطی (ICT ) این منطقه با تمرکز بر خدمات پستی و اپراتورهای ارتباطی (ایرانسل، همراه اول، رایتل و مبین نت) آغاز بکار کرد.
این دفتر، روز سوم خرداد، مصادف با سالروز آزاد سازی خرمشهر توسط سرپرست سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در سایت یک- ساختمان گمرک این منطقه راه اندازی شد.
عبدالرضا زرگر، سرپرست سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ضمن بازدید از این مرکز به همراه جمعی از مدیران و مسئولین سازمان خود، از مدیر این دفتر خواست تا در ادامه کار تمامی خدمات ارتباطی را در بالاترین سطح راه اندازی کند، گفت: سازمان منطقه ویژه پتروشيمي با تمام امکانات خود برای رونق ICT در این منطقه تلاش خواهد کرد.
مدیر دفتر خدمات ارتباطی منطقه ویژه پتروشيمي نيز گفت: از سه سال پیش تاکنون تلاشهای زیادی برای راه اندازی این دفتر کرده ایم که با مساعدت سازمان منطقه ویژه، فرمانداری و سایر نهادهای شهرستان موفق به راه اندازی این مرکز شدیم.
علی اولیائی، افزود: امیدواریم بتوانیم در آینده ضمن تکمیل پوشش تلفن همراه و راه اندازی شبکه 4G ، سامانه 193 (تلفن خدمات پستی)، ایجاد شبکه توزیع مرسولات پستی در منطقه، زیرساختهای لازم برای انتقال صندوق پستی شرکتهای منطقه به سایت یک را نیز ایجاد کنیم.
دفاتر ICT در کشور تحت نظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت می کنند.






امتیاز به خبر :