زیرساخت های منطقه ویژه نمین فراهم می شود

فرماندار شهرستان نمین از فعال شدن طرح ایجاد زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی نمين خبر داد.

به گزارش فرينا، فرهاد عبدالعلی پور در نشست شورای اداری نمین گفت: با تامین و ایجاد زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی نمین و راه اندازی سایر کارخانه های صنعتی در حال احداث روند توسعه اقتصادی شهرستان نوید بخش بوده و آینده اقتصادی از آن شهرستان نمین خواهد بود.
عبدالعلی پور افزود: تامین امنیت شهرستان نمين و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال و فراهم کردن رفاه نسبی شهروندان از اولویت های کاری فرمانداری است.
وي با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از مسئولان شهرستان نمين خواست برای انجام فعالیت ها در حوزه عمل خود منتظر اختصاص اعتبارات از طرف دولت نبوده و با ایده سازی های جدید دنبال کارسازی و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در عملیاتی کردن فعالیت های خود باشند.
فرماندار شهرستان نمین، به وضعیت خاص پتانسیل های گردشگری شهرستان نمین و بخش ویلکیج که بیش از 30 درصد جنگل های استان را به خود اختصاص داده اشره كرد و گفت: بیشتر برنامه ریزی ها بر استفاده از این پتانسیل بالقوه خدادادی با بهره مندی از ظرفیت های بخش خصوصی در این حوزه برای سرمایه گذاری درازمدت متمرکز شده است.





برچسب ها : منطقه ويژه نمين
امتیاز به خبر :